11 czerwca 2013

Nowe akcesoria do sesji

Pogoda nie odpuszcza... Ale są perspektywy na słoneczne dni.
Między kroplami deszczu wykonuję sesje:)
Zanim poznacie ich efekty, chciałam Wam pokazać nowe akcesoria do sesji.

Wczoraj przyszła do mnie przesyłka z Londynu od Agatki. Zamówiłam u niej aniołka dla mojej córeczki na 2-gie urodziny. Aniołek miał przedstawiać mnie... Jest absolutnie boski i jestem w nim zakochana!
Dziękuję kochana!!!


Dodatkowo Agatka wykonała dla mnie akcesoria do sesji. Absolutnie przepiękne poduszki kwiaty...


oraz skrzydła anielskie. Zobaczcie sami jakie cudo:


Nie mogę się doczekać ich użycia na sesji:) Jeśli nie znacie jeszcze bloga z Aniołami żyje się lepiej, koniecznie zajrzyjcie. Zakochacie się jak jak!!! KLIK!

Natomist w pracowni ramkowej, powstało nowe łóżeczko do zdjęć:


Na koniec jeszcze krótka zapowiedź kolejnej sesji kobiecej jaką opublikuję na blogu. Jesteście ciekawi jak wyszła reszta zdjęć?


5 komentarzy:

  1. A czy pani Agata prowadzi bloga? bo Poduszko-kwiatki są przeurocze!!!!
    A ramkowa pracownia znów mnie miło zaskoczyła:) Bombowe, drewniane łóżeczko:)

    czekam na sesję!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ze prowadzi, jest podlinkowany w poście ale podaję jeszcze raz: http://agaphcia.blogspot.com/

      Usuń
    2. chyba jakaś nieprzytomna jestem, czytałam post i jednocześnie myślałam, że skrzydła zrobił ktoś inny, a poduchy jeszcze inny:)
      Dzięki!

      Usuń
  2. same cudeńka,łóżko jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzialam linki u agaty na Fb - pieknosci jak zawsze przygotowala

    beda sliczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń